Nyttig tidsregistrering gennem online stempelur på jobbet

Tidsregistrering på arbejdspladserne funkede tidligere ved, at man afleverede såkaldte stempelkort, som blev stemplet ved et stempelur. Nu er tiden ikke til denne manuelle og ik synderligt tidsoptimeret proces. Så anvendelse af stempelur til praktisk tidsregistrering foregår online og det forsender data mekanisk til folk i afdelingen for regnskab + bogholderi. Egentligt kan enhver af medarbejdere vidst opstøve de ansattes tidsregistrering og stempelur og søge, såfremt der kommer tvivlrådighed frem vedrørende, hvornår man startede på jobbet, og mængderne flekstid en kollega eller du selv har opnået. På den måde er der ikke nogen der bliver forsømt.

Før i tiden før jeg fik ansættelse dér, hvor jeg jobber i dag har jeg på mine forgangne arbejdssteder været nødt til selv at skulle nedfælde min egen tidsregistrering og anede intet om stempelur. Det kan måske syne som uafhængighed, selv at ordne tidsregistrering uden stempelur. Men jeg er oprigtigt totalt lykkelig over, at vi anvender online automatisk tidsregistrering, for på den måde ska’ jeg ikke selv mod weekenden holde styr på, hvor vidt jeg er i under- eller overskud. Og jeg kan fokusere på at knokle løs i mens jobbets digi stempelur tjekker alt det her tidsregistrering i de tider i mens jeg svømmer over i aftenarbejde. Med det i mente behøver jeg ikke at holde styr på og huske tidsregistreringen når det er sent.